Save tonight

Alla som följt min blogg ett tag vet att jag har en fling på Danny.
Efter att jag hade träffat honom 2007 var det väldigt extremt och jag var helt inne på att vinna hans hjärta.
Dock har detta trams lugnat sej de senaste åren.. Tills igår...
Då jag lyssnade på EMD när dem sjunger save tonight å såg deras inspelning. Gosh, killen har charm alltså! Å han kan sjunga, å dansa å heeeela köret. 0.58 in i låten tar danny över på Solo, å hela min kropp ryser !



Förresten, är det bara min blogg.se app som inte funkar i mobilen? allting hade ju varit så mkt lättare om den funka, tänk så många fler inlägg det skulle bli då!

Sörjer förresten med alla er som skulle på Rihanna ikväll. var sur med er kan jag säga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0