Nordby Center

Idag hade ja tagit ledigt så jag å anna kunde dra iväg till nordby center. ett shoppingcenter jag stannade på med mamma å pappa å lillebror när vi åkte upp till oslo sist.

Jag hade inte sovit en sekund på hela natten pga jag hade en dålig känsla i magen. Så vakna super trött, duscha å kom iväg iaf. mådde illa som fan pga sömn å mat brist. fick i mej en banan å en yoghurt å somna fint på bussen sen som tog dfrygt 2 h. Vi hade 7 h på oss där. Jag trodde de skullee va alldeles för mkt tid å vi skulle få sitta vänta en massa .. men tiden bara flöööög iväg.

fick iaf köpt lite... fick lite ångest men bestämde mej sen för å se de som födelsedagspresenter till mej själv så kändes de bättre ..:P

blev iaf:
träningväska, träningsskor, två mössor till sälen, Två par byxor eftersom mina svarta blivit helt förstörda på jobbet, å ett par hunterstrumpor jag kan ha i mina hunterstövlar :) de va väl typ de.... Plus en massa svensk mat å godis de klart :) å en kebabpizza fick vi ner:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

vad snyggt det kommer bli med stövlarna, är så avendsjuk vill me ha hihi. Det är klart att du skall unna dig lite saker som du behöver :) Har du kommit på något mer som du önskar dig när du fyller år ? pussssssssssssssssssssssssss

2011-12-01 @ 08:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0