det svackar

bloggningen ligger tyvärr inte så högt upp på min prioteringslista just nu. framförallt itne när det ej funkar å blogga ifrån mobilen.. är det bara för mej det ej funkar?

Just nu mår jag inte allt för bra iaf.. Har ingen energi överhuvudtaget. Kroppen gör gaaaaalet ont, orkar knappt stå upp, yr å yrsel huvudvärk illamående å de enda med de andra. Somna redan klockan halv nio igårkväll å sov till halv ett idag på dagen.. Så gick jag upp å skulle laga mat, så fattade jag ej hur man fick upp konservburken för konservöppnaren va värsta konstig (billig ikea skit) Så stod upp där vid  köksbänken jättelänge å vela å hade mej. Men blev helt yr å allt svartna, Så fick ta en paus å gå å sätta mej. TA EN PAUS IFRÅN Å ÖPPNA EN KONSERVBURK. ah fyfan :P '

De e tur jag har så fina å underbara jobbarkompisar annars skulle jag aldrig palla gå till jobbet. idag efter stäning hade vi julmys å byggde pepparkakhus å myste en massa. Vi är ett sjukt bra gäng på jobbet faktiskt. Hade jag ej dem å anna hade jag aldrig stannat här..

Men imorgonbitti far jag iallafall hem till lilla svea för ett par dagar. Ska göra minsta lilla. äta mammas goda mat, tvätta all min tvätt eftersom vår tvättmaskin här är cp å jag villk ha torktumlare. Kolla massa filmer, mysa med vännerna å kela med kaatten å bara ha de allmänt bra ! :)


godnatt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat nu bokar vi en tid till Doktorn :( så här kan du ej ha det <3 Skall bli så mysigt att du kommer hem ett par dagar <3<3<3<3 Men vilken katt är det du skall kela med ??????? puss ses snart ....

2011-11-22 @ 07:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0