regnig söndag = shopping !

oj oj oj vilken stress det varit idag från min sida !
Det var ju som sagt shopping som stod på schemat idag, i vacaville! ca 1 timma å en kvart bort..

först å främst va vi ute igårkväll. den kvällen är inte ens värd att nämna. haha sån konsatig kväll, inte mycket värt att minnas iaf..

så jag å millo som sov hos mej, super mys eftersom jag hatar sova själv ställde klockan på 9.. drog oss lite, gick upp.. fick meddelande att stina ej skulle med längre. ringde runt å väckte folk vi snackat med att de kanske skulle med å shoppa.. Norska vilde, å även eva som flytta hit går ifrån boston som jag var på au pair skolan med ihop! super kul att se henne igen verkligen ! vi hade planerat att lämna marin klockan 10... vi lämnade marin efter halv 12. vi tänkte va hemma till 6 då jag börja jobba, men vilde skulle börjat jobba kl 4. vilket var STRESS för mej,. för jag hade sett fram emot dennna dagen i 6 veckor att få köpa alla mina måsten köp innan sverige ! men vi åkte iväg. å jag gasa mer än behövligt hahha. tur inga poliser höll sej i närheten.

Kom  dit, å sprang i alla möjliga affärer. alla shoppa som stollar förutom millo. tråkis ;). hahha, vi hann med äcklig hamburgare /smörgås också mellan varvaen...

detta blev mina köp för dagen. jag höll mej otroligt bra till listan jag postade på bloggen . dock råkade två punkter bara bli gånger två istället ;)




Vi tjejer som var iväg :D

       



Jag var rätt glad när jag äntligen fått min väska(or) ...
även om den vita blev en storlek mindre än vad jag ville. men det är det värt ! :D

Pusss <3







Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH vad fina grejer! <3 LOVE LOVE LOVE!

2011-03-20 @ 06:01:05
Postat av: Jasmi

hahaha.. du är ju för kul ;D TVÅ MK väskor? xD haha

2011-03-21 @ 00:49:42
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar din blogg!!!:(

2011-05-03 @ 23:23:51
Postat av: malin

åh, jag hade velat ha nåt sista inlägg, om hur det var att lämna allt osv!! (:

2011-05-15 @ 18:41:41
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0