Puss

Igår... så började jag tänka på att jag snart skulle lämna usa , och min lillkille..
så jag bad honom om en kram ... så kramade jag honom, och då PUSSADE han mej !
utan att jag bad om det, det bara kom, sådär spontant..
och han är en människa som aldrig aldrig pussar någon, inte ens sin egna mamma typ!
Å han gillar hellst inte att kramas heller så mkt.
så det värmde så i hjärtat ! men det gjorde riktigt ont också. va jättenära på å börja gråta .
han är som min, älskar honom så högt. <3

Fan nu gråter jag bara för jag kommer sakna honom så mycket. min prins <3

btw, så gick det åt helvete med packningen.. när jag hade sorterat ut alla kläder jag ville ha med mej hem å lagt dem i väskan så var båda väskorna överfulla å övervikt. å då hade jag alla jackor, skor, väskor, smink mm kvar. så beställde 2 kartonger som kommer på måndag som jag ska shippa hem..

men jag får fortfarande köpa väskan har jag beslutat mej för. för jag har varit otroligt jävla duktig ! så det så.
dock har jag värsta problemet med att välja färg nu !!. tänkte mej brun först, men så va den bruna färgen sisådär  i vekligheten, så tyckte tina den vita, å den va faktiskt snygg !! å millo tyckte den svarta, å svart passasr ju till allt ! å jag använder ju väldigt mkt svart ! det är ju min favvo färg. men så har jag ju min juicy couture väska som är svart å även min guess väska är svart. så då känns de lite tråkigt att köpa en till svart...? samtidigt som vit kasnke bara är en sommar färg..? så vad tycker ni... behöver er hjälp å åsikter till nästa helg. för då blir de inköp ! :)





vilken .. ?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vit tycker jag för att vitt är så fräscht och svart har du ju typ i allt så det bryter lite och så har det varit så mycket mörka färger nu i alla fall här i Sverige diggar vitt, vitt, vitt...<3

2011-03-16 @ 08:29:17
Postat av: Mamma

Ja du den killen han är ju bara för söt. Tur att du kan skypa med honom sen <3

2011-03-16 @ 08:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0