packa = michael kors väska? eller?

Nu ska jag börja packa. är jätte exstas över det !!
för jag har kommit överrens med mej själv, om jag får i allting i mina 2 resväskor så jag ej behöver skippa hem en stor kartong... då ska jag få köpa en michael kors väska denna eller nästa helg. Som ett minne å en gåva till mej själv för att jag gjrot ett sjuukt bra år här borta i usa ! Så nu är de upp till bevis. låt oss se hur mkt kläder å skor jag kan offra för väskan ! haha



tror det kommer bli denna modellen... dock inte helt säker ännu .. vet att vissa av bilderna blev väldigt suddiga när jag gjorde dem mindre men ville ni skulle få en liten uppfattning hur väskan ser ut ...



dock ej bestämmt mej för vilken färg, vad tkr ni? 1,2 eller 3 ? :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hihi du är rätt rolig. Tror du verkligen att du kommer att kunna få ner allt i två väskor o två hand bagage?! Tänk alla dina skor o alla kläder mm. Lilla hjärtat det kommer inte att gå men underverk har ju skett förut <3<3<3<3

2011-03-12 @ 16:48:32
Postat av: erika

nummer 2! :)

2011-03-13 @ 08:50:14
URL: http://erikajosefine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0