fredag

Fick sluta en timma tidigare idag, skööönt ! med tanke på att jag började jobba en timma tidigare idag, dock åt en annan familj men !

sitter just nu å äter middag i min säng, alla andra är ute ur huset, idag blev det långa gröna ärtor (finns det ngt annat svenskt namn för dem?) Greenbeens iaf.. å champinjoner å kycckling.. tomaterna va slut lite ledsen över det ! haha .

Jag har så sjuuukt mkt jag måste göra ! Packningen får mej att bli galen. jag är ju vääälrdens optimist å tror att jag ska få plats med alla mina saker i mina två resväsor plus handbaggage... men att jag sedan hade 2 fulla väskor när jag redan åkte hit, å sen dess shoppat upp hela min lön jag fått här å massa från sparkontot är ngt jag verkar glömma. Hopppet sviker en aldrig. men måste provpacka idag eller imorgon så får vi se om jag eller alla andra har rätt :P

Måste även sätt igång med min avskedpresent till familjen, måste skicka in det i helgen om jag ska hinna få det i tid så det måste jag sätta mej med ikvälll!

Samt att jag måste skicka en massa email till massa folk, skriva mitt CV, skicka in mitt cv till massa ställen, börja leta lägenhet å fan vad mtk det är jag måste göra. samtidigt som det är massa massa saker kvar här jagt vill uppleva å göra innan jag åker, plus massa folk jag vill träffa. gaaah, varför bestämde jag mej så fortf för att åka hem  ., men men detta blir bra !

Just  nnu sitter jag i sängen deppig, ont i magen, ledsen att jag ej kan vaara i NY med anna gabs å sofie denna helgen som det var planerat från början, saknar er så mkt tejejer ! <3
Nu ska jag äta min mat å kolla på paradise hotel ...

puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du verkar ha att göra hoppas allt går bra hörs snart ...<3

2011-03-12 @ 16:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0