Danny Saucedo

Så roligt idag, av någon anledning satt jag och tänkte på kvällen när jag och Sandra var och kollade på Dannys spelning han hade. Och bestämde mej för att skriva om den i bloggen bara för att göra mej själv uppspelt av alla minnen. Så kommer jag hem och sätter på spotify. Och då dyker det upp en bild på Danny om att han tydligen gått vidare i melodifestivalen (eller alla ni där hemma??)

Så nu ska jag skriva om den , bara för att det var en av mina bästa kvällar någonsin ! haha . (sandra u know whan i mean! )

Danny skulle alltså komma till dagnys och spela, Det var 2 dagar innan jag skulle fylla 18, och det var 18års gräns! Jag var lagom ledsen. Därför hade vi bestämt oss för att inte gå. Men vi var ute på fest i kinnarp hos amanda. När jag och sandra tillslut ändå bestämmer oss för att åka in och testa. Sandra var 18 och börjar att gå in , Jag kommer efter, visar mitt körkort som säger att jag fortfarande är 17. Vakten kollar på det, kollar på mej, och släpper in mej ! YEEEEES.

Vi dansar lite och väntar på att de ska öppna till nedervåningen där spelningen ska hållas, när dem gjort det går vi ner. Dansar lite till å besetämmer oss sedan för att ta plats så vi hamnar långt fram. Vi står långt fram å så kommer det någon jävla bitch som försöker knuffa bort mej så hon hamnar framför, men här tar vi ingen skit så efter lite knuffande hamnade hon bakom iallaffall!

spelingen börjar och den är gryyyymm ! vi står längst fram men längst till höger, men den ögonkontakten alltså, man blev knäsvag. Och i en av låtarna kommer han fram och smeker mej på näsan med sitt finger. HAHA , trodde jag skulle dö.

efter spelningen får visssa komma in backstage,. Egentligen fick man komma in 2 minuter å sedan gå för att släppa in nästa gäng. Av någon anledning får jag å sandra höra, "det är lugnt ni kan stanna sålänge ni vil" Så när alla andra får gå. sitter vi där och dricker och festar med hela gänget!! jag får en egen plansh skriven till mej med söta saker. å Danny är inte blyg överhuvudtaget, haha . jag å sandra sitter i soffan å han slänger sej raklång över våra knän. Å där låg han mest hela kvällen. När vi sedan skulle lämna runt 2 tiden (de va tvungen att åka för de va tvugna att vara tillbaka i sthlm igen kl 7 på morgonen för video inspelning, Idioter ! haha) Men iallafall, innan jag gick fick jag en kyss på munnen och jag svävade nog på moln i veckor efter deet ! hahah, jag tvättade inte armen på dagar för jag ville ha kvar autografen hahah .


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, I love it! :D

2011-03-20 @ 05:46:45
Postat av: Alexandra

Kysste Danny dig? Varför är du glad över det för? Han har ju förfan tjej och är inte ett minsta intresserad av någon som du. Sluta vara så glad.

2012-03-04 @ 14:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0