Break your heart

Ikväll har jag fått smaka på nackdelen av au pair livet.
Ikväll berättade vi för min älskade värdbarn att jag är en svikare och hade ångrat mej med förlägningen och istället ska åka hem/åka till norge, och inte kommer stanna ett år till som utlovat.

Min tjej tog det jättebra, självklart besviken och jag var tvungen att lova henne att jag ska komma och hälsa på varje sommar! Hon är jätte excited över den nya au pairen nu så det var inga större problem med henne.
Men lillkillen var en annan femma. Han börjde först storgråta. så tröstade pappan honom. 
Sedan kollade han typ inte ens på mej på hela kvällen. Han tog en gamal kartong ifrån en leksak och låtsades läsa på den (han kan inte ens läsa) Allt för att vara upptagen. sedan bad han pappan att leka med honom. Allt för att slippa visa känslor till mej. Men sedan sa pappan till honom att han skulle gå och ge mej en kram för jag var också ledsen. Då kom han fram och krama mej så hårt så jag kunde inte andas , å han vägra släppa.
Mamman sa även till honom att han skulle gilla den nya au pairen. så sa hon, du gillade ju Maria (en gamal au pair) Han bara: Nej! mamman;: du gillade ju Karloine också: Han bara : Nej ! mamma: Å du gillade ju EEmelie. Han JAA! (självklart gillade han dem alla) Men Aj faan vad det gjorde ont i hjärtat !
Efter att vi hade berättat ville jag bara gråta varje gång jag kollade på honom.  Men min värdmamma vill att jag ska vara stark och inte visa att jag är ledsen för då blir det värre för barnen. Så vi ska vara glada och excited över den nya au pairen och allting roligt som kommer. Så ja efter att vi prata om det gick dem och skypade med den nya au pairen, ethan kollade på tv och jag städade undan middagen fort som fan så jag sedan kunde springa in och gömma mej på rummet. så fort jag stängt dörren om mej brast jag ut i tårar.

I början av min tid här, så spelades låten "break your heart" med Taio Cruz på Radion. Och alltid när den kom så höjde vi volymen massa och sjöng till den ihop. Han älskade den låten ! Och en gång sa han . "Emelie I'm only gonna break break your break break your heart" Och så kollade han mej rakt in i ögonen. Och mycket riktigt hun, det gör du !! I tusen delar just nu ! Killarna börjar i tid, 6år och krossar mitt hjärta så jag gråter som ett barn. <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du Emelie det är inte lätt, men du kan ju inte stanna där för alltid och han hade ju blivit jätteledsen när du skulle åka hem om ett år oxså. Tufft för honom men så ser deras verklighet ut :(

Hoppas nu att resten av din tid i Usa blir så bra som möjligt. Puss o kram

2011-03-06 @ 08:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0