torsdag

Inte mycket som händer egentligen. Så därav en anledning till dålig uppdatering.

Gick på intervjun på gymmet, det gick helt åt helvete, men de gör mej ingenting. Klickade inte direkt med personen som hade det , å dem ville ha heltid vilket inte funkar för mej, så gör mej inget att jag ej fick de  :)

Igår natt låg jag mej sjuuuuuuuuuuuuka magkramper ! Hade så galet ont å mådde illa gjorde jag också! , variera hela natten mellan ligga i fosterställning, ligga på mage, stå upp, sitta på huk, ligga på toagolvet, ligga på sovrumsgolvet ect. Värsta natten på länge, inte en timma sömn å skit nervös över att jag skulle spy. Ringde och försökte sjukskriva mej på morgonen eftersom jag fortf mådde sjukt dåligt. Men fick inte, för de fanns ingen som jobba. Så var tvungen å palla mej till jobbet ändå, utan sömn, med sjuka magkramper, illamående å ingenting kvar i kroppen ! Å kunde ej äta på heela dagen. fyfan. Palla mej igenom dagen å sen åkte jag hem å däcka i sängen, missade en lägenhetsvisning bara för det , så nu blir de ny jakt igen.

Jag var på en ny intervju idag med, på en annan restaurang. Gillade stället riktigt mkt, å gillade chefen å hans tänkande ! Det var iallafall jättefint å han tyckte också man skulle ha kul på jobbet å trivas ! Ska provjobba i mitten på juli så kommer jag antagligen börja jobba kvällar å helger där i augusti om jag sköter mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0