the perfect man

Idag tog jag en snabbis på stan efter att jag varit på intervjun.
Gick då förbi en butik med snygga killkläder, å fick tanken "Kanske jag ska gå in å se om jag hittar ngt snyggt till min pojkvän som jag kan överraska han med".  Sedan kom jag på, vilken jävla pojkvän?! Haha

Jag älskar att skämma bort min käraste med lite överraskningar. Men Självklart vill jag bli bortskämd tillbaka! Det behöver inte vara stora, dyra genomtänkta saker ! Bara små saker som ger lite överraskning och visar hur mkt man uppskattar varandra. Så som att han går förbi affären å köper med sej min favorit choklad hem, att jag hittar en lapp där det står "jag älskar dej" på som han lagt ner i min väska på morgonen innan jag gick till jobbet, att han kanske köpt tröjan jag gått å kollat på länge men av någon anledinng inte riktigt unnat mej att köpa. You get it, bara fantasin som kan stoppa dej! Man ska aldrig känna sej så säker å ta sin käraste för givet, det är det värsta du kan göra! Man ska alltid hålla kärleken i liv, annars kommer förhållandet dö ut, ingen är värd så lite att den ska tas förgivet ! Alla har ett pris, å det priset är högt !

Igår kollade jag å Anna på the perfect man, Okej jag somnade efter halva och gick å la mej, men har sett den förut :) väldigt bra film faktiskt.. jag fastnade väldigt för ett citat de sa i filmen, å de var.. :


"I guess the perfect guy
would be... He could be anywhere
in the world. but he chooses
to be with her because, life is better with her
by his side."

That's the man I'm looking for!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0