Nytt kapitel

Jag vet att det var folk som väntade på en sammanfattning ifrån både hela mitt USA år och ifrån min resmånad.
Men , jag kan säga som såhär, det vart bland det bästa jag gjort ! Är dock för lat för att skriva om allting.

Så vi går direkt på nästa kapitel i mitt liv, Oslo, Norge.
Fredagen den 17 juni packade pappa bilen med alla mina saker jag å mamma hade packat ner å vi alla tre börja köra emot Norges huvudstad. Jag hade snålat med packningen men ändå var det knappt att jag själv fick plats i bilen. Första helgen var rätt chill, fredagen myste jag å Anna med mina föräldrar i lägenheten. Lördag vaknar jag tidigt å får sedan vänta hela förmiddagen på att Anna ska vakna, när hon gör det beger vi oss in till centrum och kollar runt i lite affärer, å på kvällen blev det en mindre utgång med lite folk :) Söndagen bestämde vi oss för att ta tag i packningen och gå en runda i området där vi bor .




såhär packat var det i bilen ! å såhär trött var jag att jag inte ens märkte när hela väskan åkte ner på mej ! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0