intervju

Idag var jag typ själv på jobbet mest hela tiden. Det gick bra som tur var, så nu ska jag nog klara mej själv nästa vecka ! :)
Imorgon ska jag jobba extra där uppe när vi har nattklubb ! Börjar kl 24 å kommer nog ej va hemma förrän 5 ! Tur jag är ledig på söndag ! :) Å jag håller alla tummar jag har över att ingen ska spy !  :)

På måndag har jag efter många om och men intervju på gymmet ! vi får se hur det går och om det är något att ha !

Men innan det ska det fira midsommar ! Dock inte i sverige detta året heller ! inte firat midsommar i sverige på två år nu. Lite tråkigt, jag som är så jsukt traditionsbunden ! Jag saknar mina midsommar jag hade när jag var liten! Gå upp tidigt på morgonen å plocka blommor, klä midsommar stången, dans å lekar runt stången, tipsprommenad å fika. Å sedan hem å äta gott å sedan dans på logen å chokladhjul! Åh sås mysigt det var! Ska se till så att mian barn får minst lika bra och traditionsfull midsommar som jag haft alla år ! :)

Men denna gången blir det i vår lägenhet i Oslo med Anna Sandra å Mentor å lite folk ifrån swe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0