Godnatt

Klockan är halv 7 på morgonen å jag har precis kommit hem ifrån jobbet.
det var faktiskt rätt bra. Hade ju ingen aning om hur stället skulle fungera som nattklubb och det var bara tredje öppningen ! Men det var lagom med folk, mkt folk runt min ålder, å musiken va hyffsad. det brukar tydligen va bättre musik ändå.

Dock tog det ju inte mer än ca 5 minuter efter att jag hade kommit som första spyan kom! alla som känner mej vet ju vilken sjuk fobi jag har över spyor. Varit skit nervös hela natten! Framför allt när jag måste gå in å kolla toaletten ! Men men, 2 spyor under kvällen å jag slapp torka, jag hade tur å såg dom inte ens. Lite synd jag har sånn spyfobi eftersom spytillägget är på typ 400 norska, så en 1000 spänn hade ju ej suttit fel under kvällen. Framförallt inte med tanke på att de varken gick buss , tunnelbana eller spårvagn när jag skulle hem, så jag fick ta taxi ;( vilken inte var så billigt eftersom jag bor lite utanför. men men.

Nu har anna legat å sovit ganska många timmar tror jag , å det är hur ljust som helst ute, men ska ändå krypa ner under täcket med henne å försöka få lite sömn! :)

godnatt allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0