Pengarna rullar... eller?

Jag e bara så sjukt besviken på allt och alla förtillfället.
Folk som står mej nära, folk som står mej mitt emellan och folk som står mej långt bort, alla gör dem mej besvikna!

Jag börjar tappa hopp om att normala människor existerar!

Aja , när allting skiter sej för mej så börjar någonting gå bra nu iallafall verkar det som, Och det är jobb fronten!
Efter fått mejl ifrån vissa så visar det sej att det inte funkar ringa på mitt svenska niummer som jag uppgett i mitt CV, konstigt konstigt, Så efter att ringt upp dem , Så har jag nu fått 3 intervjuer!

Så nu ska jag fokusera på det jag faktikst är här för att göra: Jobba, och skita i allt och alla andra!

Såhär ser kommande dagar ut:

Lördag: 23.00-05-00 - Consenzo Nattklubb
Söndag: 14.00 - ?    - Provjobba på Big Horn
Måndag: 9.00-14.30  - Mitt vanliga jobb, 
Tisdag:   9.00-14.30  - Mitt vanliga jobb,  15.00-17.00 Provjobba på Castro café
Onsdag:  9.00-14.30  - Mitt vanliga Jobb,  18.00-23-00 provjobba Big Horn
Torsdag: 9.00-14.30 - Mitt vanliga jobb,   18.00-23.00 provjobba Big Horn
Fredag:   9.00-14.30 - Mitt vanliga jobb,   19.00-24.00 provjobba Big Horn
Lördag:   14.00-19.00 - Provjobba Big Horn,  23.00-05.00 Consenzo Nattklubb

Skulle egentligen ha en intervju på Torsdag också, få se om jag hinner den emellan jobben, eller om jag avbokar den. Jag ser ju ut att ha så jag klarar mej ändå :)


Jag och Anna skulle ju dra igång med träningen nästa vecka också. Får ta den i Pausen mellen jobben, det bör jag hinna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0