mer uppdatering

Hade fått en kommentar ifrån bloggaren, http://adaras.se/, Och gick därför in på hennes blogg idag. Då ser jag att hon har haft en intervju med en annan bloggare  och hon hade nämt mej som en av hennes favoritbloggare !
Var lite kul tyckte jag ! Roligt att det faktikst är några som läser min blogg.

Så bara för det tänkte jag försöka va lite mer seriösa å hålla uppdateringen lite mer jämn å levande !
Men då hoppas jag även på lite mer livstecken i kommentarsfältet !

Jag å Anna har haft besök hela helgen.. mer om det kommer förhoppningsvis imorgon.
Idag har regnet dratt in över Oslo och har lovat att stanna i över en vecka ! Så idag drog vi fram regnjackorna å stövlarna !

Nu ligger vi i soffan och kollar på click, rätt slitna båda två.
Skönt med jobb imorgon igen, av någon anledning har jag sån hemlängtan på helgerna !



Har inte unnat mej några Hunter ännu så får nöja med mej mina Polo, tur dem matchar min regnjacka iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0