Smått stressad

Orkar inte skriva ett eget inlägg om vårt helvete just nu .. Så jag kopierade min kära sambo Annas blogginlägg!

"Jag skulle vilja utvecka mitt "fan" och berätta orsaken till att det skrevs.

Jag och Emelie har under de senaste veckorna svarat på ett oräkneligt antal lägenhetsannonser, mailat med otaliga annonsörer och gått på massivis med visningar. Skakat hand, tackat, ställt frågor, verkat intresserade, tagit med jobbkontrakt och andra viktiga papper och gjort vårt allra bästa.

Trots detta får vi bara nej, nej, nej, nej, nej och åter igen nej. I och med detta börjar lägenhetsletandet kännas hopplöst och vi börjar tappa hoppet. Vi har pratat med vänner, vänners vänner, vänners vänners bekanta, vänners vänners bekantas släktingar, vänners vänners bekantas släktingars chefer, men NEJ.

MEN vi kommer fortsätta försöka lösa detta. Annars är väl hostel en bra lösning? Ha. Ha. Ha. Den 10 augusti måste vi flytta och helst till en lägenhet.


Wish us good luck! "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0