Osexigt

Det finns vissa saker som är så himla osexigt när det kommer till killar.
Så som.. :

* När dem ej talar sanning och hittar på lögner, oavsett om det är helt meningslösa lögner som ej betyder ngt.

* När dem skryter om saket och ting, Kropp , pengar, jobb whatever. Jag kan också shoppa för 4000 och beställa feting TVn om jag vill men jag går inte runt och skryter om det.

* När dem tror att dem är snyggast i världen och kan få vem dem vill!

* När dem är självupptagna och bara tänker på sej själva och inte engagerar sej och bryr sej ett piss om någon annans liv ! Hur kul är det att ha en konversation med någon som bara pratar om sej själv och aldrig frågar något om dej?

* När dem inte har en egen vilja. Utan vad du än frågar vad du än vill. Så är det bara "jag tycker och gör som du vill"! Visst gillar jag att få det som jag vill ha det ! Men när jag bara får allt jag vill serverat , för han inte vågar tycka emot mej å stå för sin egna vilja utan måste tycka som mej. Neej, Come on, alla tycker inte samma !

* När dem har fula skor ! Oh no, big no no !

* När dem spelar spelet alldeles för hårt, och leker svårast i världen och jag bryr mej inte ett piss om dej. Fast dom egentligen bryr sej mer än någon annan. Ja, jag kan också spela spelat.. Men börjar tröttna rätt hårt faktikt.
MEN.... å andra sidan får dem inte vara för lättillgängliga, för då tappar jag intresset med en gång. Vet man att man kan få ngn , vill man inte ha dem.. Ooooh balansgång där!



Tyvärr så har de flesta killarna, ett eller flera av dessa punkter ! Så det är svårt å hitta han med H .
Jag kanske inte är världens sexigaste människa själv.. Men man måste ju få ha lite krav iallafall ;) Haha


Once again, he is hot !

Kommentarer
Postat av: Herr Prins

Sant så sant. Men du har glömt grejen nummer ett!!:p

2011-08-07 @ 02:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0