OC

Sitter och väntar på min sambo, hon skulle egentligen vara ledig idag och jag hade planerat att vi skullle ha en kväll på stan. Sitta på ngn uteservering å ragga lite kompisar! Men...
som vanligt blir bruden inringd på jobb å jag sitter här i soffan å har käkat mej otroligt tjock ikväll!

Nu kommer hon hem om en timma å då ska vi fortsätta glo lite OC skulle jag kunna tänka mej, som vi gjort de senaste kvällarna. Anna kollar seriöst eftersom hon ej sett första säsongen. jag kommer lite av och till. Orkar inte bli så känslorladdad som jag blir av OC om jag kollar seriöst. Lipar ju till varje avsnitt då typ . Så sitter vid datorn å gör lite annat samtidigt !

Jag lider av otroliga sömnproblem å fattar inte varför, springer runt som ett lik varje morgon, hela tiden på jobbet å hela eftermiddagen ! Sedan runt kvällstid så piggnar jag till, fast jag ej sovit, eller druckit kaffe. å när klockan slår läggdags kan jag itne sova alls, även om jag är trött !
Vet inte om jag ligger å grubblar över alla "problem" som jag tror mej ha, Som lägenhet, jobb, fkp, mm..
Eller om jag lider av ngt. jobbigt är det iaf, så nu har jag ju stressat upp mej själv inför varje natt å de gör ju bara saken värre !

Jag å Anna var iallafall på ytterligare en lägenhetsvisning idag. Mitt i Centrum verkligen ! Tar typ 2 min å gå till jernbanetorget. Lägenheten va väl fin så... Hon kunde ju städat den lite bättre men, men den va sjuuuuuuuukt liten ! De blev inget med den iaf, känns väl skönt på ett sätt så vi slapp avgöra om vi ville ha den lr ej, men lite tråkigt också. börjar bli lite småstressad nu. Men de löser sej säkert! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0