Mina underbara fina älskade hostkids

Gick och la mej tidigt idag, redan halv elva, för behövde verkligen ta igen en massa sömn!
Låg där å halvsomna typ, så kom Anna in, av någon anledning börja vi prata och flumma otroligt mkt.
Inte bra att flumma runt innan man ska sova ! Det sluta med att jag var vaken å låg å tänkte.
Tänkte på mina underbara fina värdbarn i USA, Hur gaaaaaaaalet mkt jag saknar dem!
Vilket gjorde att jag absolut itne kunde somna, så klev upp, sattet på datorn å gick in å börja leta flygbiljetter, tyvärr hade dem gått upp en massa sen jag kollade sist! :(
Mejlade även min värdmamma och min värddotter.

Det är sjukt hur mycket man kan sakna vissa personer ! Hur tajt man blir med vissa ! Skulle göra otroligt mkt för att få vara där nu å krama mina skitungar ! Krypa ner i sängen å klia dem på ryggen tills dem somnar ! Stå där å packa deras lunch för dagen efter, åka till skolan å se Ethan komma springandes emot en ! åh ! KÄRLEK ! Det är verkligen samma smärta som att vara olyckligt kär typ, vi älskar så mkt, men du kan inte få vara nära det. Man känner smärtan i hjärtat. <3

Jag måste åka ner innan hösten ! Åh de kommer bli dyrt att ha en sån stark kärlek till människor på andra sidan jorden. men ack så värt det, åka till USA lite då å då har ju ingen dött av ? :)


Vem kan motstå hans smile å ögon liksom? inte jag, akta er tjejer så han kmr charma er !


min underbara värdmamma som ställde upp i vått å tortt


KOlla så liten hon var när jag kom,... å så stor hon blev under tiden jag var där.. den senaste bilden va ändå ett par månader innan jag lämna ! Så fort dom växer å utvecklas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0