Michael Kors

Jag har gått å kärat ner mej så himla hårt i en Michael Kors väska, igen.
Den finns inte med gulddetaljer i europa ännu, så nu försöker jag finna ut om de verkligen itne finns ngn chans att få den shippad till Sverige..

Har ju även sedan jag lämnade USA velat ha en guldig Michael Kors klocka !
Hittat 2 fina ! Kan dock inte bestämma vilken,
Den ena är liksom den vanligaste de flesta köper, så det är tråkigt, vill ju ej ha en alla andra har, men ändå fin å enkel. å den andra är fin å speciell men den känns lite, titta på mej pga den stora loggan, men gillar den skarpt också! Vilken tycker ni är finast?

nee, när första riktigt lönen kommit å jag betalt all depostition å skit som ska betalas så ska jag då fan unna mej ! För då har jag längtat länge ! Frågan är bara hur jag ska stå ut så länge ? :) haha


my new bff



Frågan är vilken som får följa med mej hem.. vad tkr ni?

Kommentarer
Postat av: Zandras Rosa Dagbok

Jag tycker den 1:a klockan var finast:) Håller med lite om vad du sa om den 2:a.. Men den var ju fin också!:)



Har precis hittat din blogg btw. Tyckte det var spännande att läsa om när du var au pair:) Kommer defenetivt fortsätta följa^^

2011-07-11 @ 11:17:58
URL: http://zandrasrosadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0