matbutik

Alltså jag hatar matbutikerna här i Norge !
Inte nog med att det är löjligt dyrt! Dem har ju för fan ingenting !
Dem har ingen riktigt youghurt, deras youghurtar finns bara i 0.5 liter byttor å det finns typ 3 smaker att välja på ! Helt värdelöst! Vill ha mina valio med 100 olika smaker att välja mellan ! :)
Det finns ingen fil, ingen risgrynsgröt , ingen risifrutti dem har typ ingenting . å det dem har har dem typ bara en variant av ! Vem vill ha ett paket flingor att välja mellan, det ska finnas minst 20 ju! Jag vet inte vad dem äter i detta land. Å matbutikerna är typ huur små som helst !

Tänkte att jag skulle lägga ansiktsmask å mysa till det idag när jag kom hem ifrån jobbet! men orkade ej åka ner till stan för att hitta en H&M eller ngt å köpa en, så gick in i 2 mat affärer för i sverige kan man ju hitta sånt där, neeeeeeeedu, det kunde jag ju drömma om ! hahah inga ansiktsmaskar i affären här inte !

Nej, det får bli hem till sverige å storhandla ett par gånger. Kärlek till ICA maxi, coop forum å PA:s å svensk mat överhuvudtaget ! :) haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

vi får storhandla i helgen om du kommer hem <3

2011-07-04 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0