Måndag

Idag har det varit en ovanlig bra måndag.
Vaknade på morgonen, lika sur och trött som alltid med samma tanke varje morgon "ikväll måste jag gå och lägga mej tidigare" , men det sker ju som sagt aldrig.
Har blivit tvungen att åka med tunnelbanan tidigare nu också så måste gå upp ännu tidigare, eftersom tbanan å trikken aldrig kan hålla sina tider så jag blir alltid sen som det är just nu. Så 15 min mindre sömn blir det hädanefter :P haha..

Jobbet flöt på bra.. Var inte så värst segt för en gång skull, kanske berodde på att jag visste att solen lös ut och jag faktikst skulle få tillbringa eftermiddagen med Anna för en gång skull ! Även fixat norskt nummer nu, så blev att ringa Anna 2 gånger å tjöta under städningen, allting gick mkt fortare då! :)

När jag kom hem hoppade jag in i duschen fort å sedan åkte vi iväg på lägenhetsvisning igen. Att det kan vara så sjukt svårt å hitta en bra lägenhet, som är fin, som ligger bra i läge å pris å datum å allting, inte lätt...
Lägenheten var iallafall jättefin, helt nybyggda hus å lägenhet, blev klar i Juni å ingen som bott där än sålänge. hyffsad i pris också... MEN.. självkalrt finns det ett men. å det är att det var jättedåliga förbindelser dit lägenheten låg.. en buss som gick 3 gånger i timman, å första bussen gick typ 9 å sista kl 19 å inga bussar alls påå söndagar. Det funkar tyvärr inte för oss, så det blir nog inte den lägenheten. om vi inte vill gå i typ 20-25 min i uppförsbacka till tbanan!

Dagens kommentar kom ju ifrån mej idag:

Anna: Töjer inte dina solglasögon ut sej när du har dem på huvudet?
Jag: Jahaaaa, är det därför dem blivit stora, jag trodde jag hade ändrat på någon inställning!!
Anna: Hahahah nog för att det är Ray ban, men det är ingen jävla Iphone du prata om.

Och igår när jag råkade trampa på ngt som fastnade under skon hävde jag ur mej:
"ååh nej jag fick något mellan foten!"

Svenskan går inte så bra nu ! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0