Jobbintervju... eller dejt?

Imorgon efter jobbet ska jag på en jobb intervjun...
Men när jag har mejlat med restaurang chefen låter det nästa mer som en dejt än en jobbintervju. haha

Det har låtit såhär :

Han:
Emelie
Hej, tack før din ansøkan. Har du møjlighet att komma in och ta en kaffe och prata lite i børjan på næsta vecka?¨

Jag: Hej!
Det gör jag jättegärna! Tyvärr har jag ingen möjlighet att komma innan kl 15.30.
Går det ändå? Vilken dag passar dej?

Han: Tisdag kl 17 skulle funka fint... Jag søker ju egentligen någon med erfarenhet från á la carte-restauranger, men vi kan ju som sagt ta en prat och sen ta det dærifrån.

Så en kaffe å prata lite ska vi göra... sedan ska vi ta det därifrån! haha , ska bli intressant !

Efter det ska jag å anna på ytterligare 2 lägenhetsvisningar som jag hoppas bättre på ! :) Vi får se hur de går..



Kommentarer
Postat av: Moa

När måste du gå upp på morgonen för att jobba?:)

2011-07-11 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0