jobb .

Idag har varit en bra dag !
Förutom att jag haft en jävla magknip halva dagen ! Tror jag börjar bli nervös över saker å ting.

Jobbade iaf mitt vanliga pass idag på dagen, betydligt fler kunder än vad vi hade igår så de va bra ! Solen har lyst hela dagen också. när jag slutat åkte jag hem å tog en snabb nap å åt lite, sedan bar det tillbaka till jobbet för ett kvällspass uppe i serveringen. första passet, var kul att komma upp å jobba där lite ! :)

Dock hade min chef glömt att jag skulle vara ledig på lördag natt även fast jag sa till i tid, eftetrsom jag å Anna ska få främmat...  så vi får se om de kan lösa det ! Hålla alla tummar jag har på en ledig helg iallafall! :)

Nu har jobbet jag provjobbade på hört av sej också, å de verkar som jag får fortsätta där om jag vill... fråga än om jag vill.. ? Har blivit erbjuden att jobba extra där uppe på mitt jobb också, så vet itne om jag kommer hinna med typ ... tre jobb?? Å vet inte om en fransk restaurang där man ska säga franska ord hela tiden, prata om franskt vin, fransk man å fransk musik är riktigt vad jag söker..? men jobbet ger iaf pengar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0