I never wanna see you cry and I never wanna tell a lie

Idag är det lördag, å Anna jobbar 12.30-20.30.. Vilket innebär att jag är ensam hela dagen idag med, å likaså hela kvällen igår efter jobbet eftersom hon jobbade då också. Sandra och Mentor har ju åkt hem till Sverige över helgen med.

Jag började iallafall lördagen med en låång och behövlig sovmorgon ! Vaknade upp halv 1, det var skönt efter alla mina tidiga morgonar denna veckan, å behövligt eftersom jag ska jobba inatt !

Åt en nyttig och god frukost, havregrynsgröt, knäckebröd å kaffe ! :) mummma det,
Sen dess har jag fastnat i soffan med datorn drömmandes bort mot andra ställen. Suttit och kollat på flygbiljetter lite här och var. Men framförallt tillbaka till mitt underbara Cali! Underbara San Francisco, underbara familj, underbara väder, underbara shopping, underbara vänner, underbara Cheesecake Factory, underbara golds gym. Mitt underbara allt med andra ord ! Jag hoppas till tusen att jag kommer få ledigt lite i augusti/september för att få ta tripp dit ! Sakar mina trollungar så ! Dem håller på att bli förstora för att jag ska hinna med <3

Man blir så deprimerad av att det är 2a Juli å vändret beter sej som om att det är mitten på oktober ! Vad händer med sommaren?? Här kommer jag hem för jag skulle få njuta av en svensk/nordisk sommar, men ja, hade tydligen glömt av att den till mestadels bara består av regn!

Nu ska jag ta min röv ut på en springtur å sedan fräscha till mej för å se vad jag kan hitta för kul i Oslo sentrum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0