Helg

Jag hatar verkligen helgerna här i Oslo.
För jag hatar att vara ensam, å det är allt jag är på helgen!
Jag jobbar ju bara nattid på helgen, på lördagen. Så mycket jobb blir det ju vanligtvis inte heller.
Och Anna jobbar dagtid hela lördagen. 11-19.. Heeeeeeela dagen liksom..
Och Sandra åker hem till Fkp varje helg. Så då sitter jag här själv.
Å har ingenting att göra ! Testat att gå på stan några helger.. Men det lockar inte.
Det är inget jag vill ha och blir bara uttråkad av butikerna !
Tänkte sola idag, men det är så molning så solen visar sej typ 20 sek var 10e minut, inte så kul.
Allt detta leder till att jag sitter här , men världens hemlängtan varje helg!
Varje helg undrar jag varför jag packade min väska å drog.
Varför drog jag ifrån USA? Varför drog jag ifrån Falköping? Där jag har så mycket.
Men var ändå inte nöjd.  Men det är saken med mej, Jag ÄR Aldrig nöjd. vart jag än är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0