Ganska biff och lite badboy

Enligt min kusin å mina kompisar har jag en viss stil på mina killar..
Vilket jag inte visste själv eftersom jag tkr alla typ sett olika ut...
men får alltid höra "haha ah men han är en typisk Emelie kille" eller "ah men de e så typsik din stil"

Å vad som innefattar min smak i killväg är enligt min kusin såhär: Ganska biff och lite badboy! Enligt hanna ofast mörkhåriga också.

Vilket jag sammanfattar som... Cam Gigandet !!!
å jaaa. då är det heelt okej att sammafatta min smak som sådan! för han är het !




Kommentarer
Postat av: Emma

Du måste kolla never back down! Så snygg i den!!!! Hoppas ni har det bra i norge!!! <3

2011-07-16 @ 15:12:13
URL: http://emmanpemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0