dålig tisdag

Bara för att jag sa att det var en bra måndag igår så har det varit en otroligt jävla dålig tisdag!

Jag hade ju som sagt 1 jobbintervju och 2 lägenhetsvisningar idag... Å jag har varit på.... NOLL!!
Pga väldigt många olika saker, blir skickligt irriterad !
Ska inte söka ett enda jobb å en enda lägenhet på skit länge nu för Norge vill tydligen inte ha mej här!
Det diskuterade tanterna på jobbet idag också, att det är fel att vi unga svenskar kommer hit å jobbar.
Så dem jobbar verkligen emot mej nu hela Oslo stad !
Eller så har jag bara otroligt otur nu... Eller så gör jag/vi något fel hela tiden !
Vet inte hur många lägenheter vi skrivit på mej vi får fan bara nej nej nej nej !

Å idag har 2 jobb ringt å jag en hade intervju! Men pga att jag jobbade kunde jag ej svara när dem ringde å får ej tag på dem när jag ringer upp, å intervjun missade jag pga att stället inte låg på den adressen det var utsatt på på annonsen !

Är super irriterad å jättetrött. så nu ska jag antingen äta eller sova får se .. :)
troligtvis äta, det har blivit min å annas nya hobby ! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0