Coconut Passion

Så himla förbanna på Victoria Secret förtillfället.
De har slutat med parfymerna och ska tydligen bara ha bodymist nu!
De hade värsta rean på deras hemsida för ett tag sedan och jag tänkte då beställa hem typ 5 parfymer å 4 bodylotion av min favorit doft, Coconut passion . Finns ingen godare, vill inte gå tillbaka till ngn annan parfym efter att ha haft den!

Meeen, så tänkte jag, ne jag köper när jag är tillbaka i USA å hälsar på istället. Så har dem slutat med dem, det finns bara ngra få få kvar på vissa VS. Emma, min familjs nuvarande au pair va så gullig å ringde mej på skype förut när hon va på VS å sa att de hade ngra parfymer kvar, å om jag vill ha, Dock inte min favvo, coconut. så de blev inget ! :( Så himla ledsen, vill bara åka till USA å leta igenom alla Vs butiker för å få dem sista ! haha .
Kommer aldrig hitta en ny favvo parfym efter denna ;( haha .  hjärtekrossad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0