Bilddagboken

Idag var jag inne på min lillebrors bilddagbok..
Ni vet den sidan man använde för jättelängesedan, Innan man började blogga.
Typ mellan lunarstorm och facebook eller hur var det ?! haha

Men iallafall, så hade han lagt upp denna bilden det datumet jag for iväg till San Francisco och lämnade alla .



Ibland är jag arg på mej själv, att jag är ute å far hela tiden och bara lämnar alla där hemma. Jag lämnar min lillebror som är i utvecklingsåldern om någon. Allt och inget händer liksom i den åldern. Jag lämnar min mamma å pappa, mina kusiner , kompisar och allting. När jag borde vara där å ta vara på tiden , Njuta av allt det goda vi går igenom och stötta i allt det svåra vi tyvärr måste kämpa oss igenom.

Men å andra sidan måste jag göra det som gynnar mej mest, dock vet jag inte om detta är det. Men testar jag inte vet jag inte å då kommer jag ångra på grund av det ! Om det är någon gång jag ska ut och fara och vara borta så är det nu, för senare kommer jag behövas ännu mer än nu. då är man fast, förhoppningsvis.

Aja, det jag egentligen ville ha sagt med detta inlägg var :

JAG SAKNAR DEJ LILLEBROR! å jag hoppas vi ses snart iaf, <3 Love you

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är väl för undebar. Klart du skall ut i världen och prova och uppleva olika saker vi finns här i lilla trygga fkp och tids nog så har du ledsnat på att åka runt jorden hihi. Passa på medans du kan. Det kommer du aldrig ångra. Tänk vad du får vara med om mycket och vad du blir stark och självständig det har du ju alltid varit men du blir ännu mer rustad för vuxenlivet och får med dig så mycket bra erfarenheter i din ryggsäck. Älskar dig

2011-07-21 @ 10:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0