Banken

Idag åkte jag till banken efter jobbet eftesom torsdagar är enda dagen jag kan göra sånt eftersom banken då har öppet längre.

Jag sitter där iaf med min kölapp i handen å smsar Anna å frågar om man var tvungen ha med sej passet eftersom jag visste hon skulle till banken tidigare på dagen, av ngn anledning tittar jag upp ifrån mobilen precis innan jag trycker på skicka. Å ser då Anna stå vid kölappsapparaten precis framför mej! Vilket sammaträffande !

Självklart var man ju tvungen å ha med sej passet, vilket jag inte hade. men fick fylla i papper å prata med ngn iallafall, å få typ allting klart, men jag kan ej ha internetbanken å ej ha kort på bankkortet som dem har här i norge å lite såndär ! Så var tvungen å komma tillbaka till banken en annan dag med mitt pass å fixa allt de.

Jag å Anna lämnar banken å går mot tbanan, så säger hon ngt om att hon läste att man ej kunde ha tillfälligt pass , jag springer tillbaka å frågar, å mkt riktigt kan du ej ha tillfälligt pass för att fixa detta.!
Å jag fixade ju aldrig ngt nytt pass när jag var i sverige, Har fan kunnat göra allting med mitt tillfälliga pass, åka hem ifrån usa, bort å fram till turkiet mm. Men jag kan inte öppna ett jävla itnernetbank konoto i norge bara för det är rosa istället för lila !

Så nu vet jag inte om jag kommer kunna fixa deetta så jag kan få min lön för förra månaden iallafall ! Å när ska jag kunna åka till sverige å fixa pass? Enda gången jag kan åka hem är ju helger, å polisen har väl ej öppet för sånt på helger?? Finns inte en chans att jag kan åka hemm å va hemma en vardag. Jag ska ju vara den enda på jobbet å sköta allt själv i 3 veckor. å även när jag ej är själv så kunde jag ju inte ens få vara hemma å vara sjuuk. Så vet inte hur jag ska förklara för honom att jag måste skippa jobbet en dag för å åka till Sverige å fixa pass !

Åååh dumma osmarta Emelie som tappade bort passet i NYC ! Det har kostat mej mkt ! mkt pengar å tid ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0