jul å nyår i sverige

jaa.. då har jag inprincip min sista dag i svierge imorogn.. kl sex på tisdag morgon bär det iväg igen ...
mot... ja mot vad... hem? mitt andra hem?.. mitt resemål? jag vet inte. jag kallar allt hem just nu. samtidgt som de känns som inget av det är hemma .

jag var ganska ledsen när jag åkte hit, även om jag längtade hem sjuuukt mkt mkt ! till familj å vänner, jag var övrlycklig övar att fira jul hemma. men jag hade panik de 2 första dagarna. jag ringde ryan hela tiden å sa att jag bara ville komma tillbaka. från andra dagen hemma minns jag knappt efter det vad som hänt. tiden flööööög förbi !! å nu är de tillbaka färd igen. å då sitter jag iställlet å gråter över att jag behöver åka tillbaka.
är mer ledsen än första gången . antaligen för att jag den gången trodde jag skulle komma hem efter 3 måander.. nu vet jag aattt jag kommer bli borta ungefär lika länge igen ,... konstig känsla det där att man är ledsen vilket ställe man är på . men jag vet efter en vecka i usa kommer det kännsas som hemma igen och bra .

det har vart så jävla skönt å va hemma över jul ! hemlängtan kom krypandes så sjukt mkt veckorna innan jul! Jag vet inte om jag hade klarat en jul borta. jag är så jävla traditions bunden på jul. å det är den störta familjedagen som finns. iget ska ändrats å allt ska va som de va.
å jag fick min älskade minidator i julklapp å massa annat !

det känns som jag inte hunnit träffa folk ens hälften så mkt som jag hade önskat !
Men lite mys har jag allt hunnit med ! 
- spa i skövde med älskade kusin
- habo å jkp med mamma å pappa
- göteborg å träffa pappa2 å systrar
- nyår å juldagen med tjejerna
- hejdåprat hos sandra
- lillebror lagar middag till mej ikv
- fika å lägenhetskik me hanna
å massa mer ... Tack till alla .. kommer sakna er redan när jag sätter mej på flyget.

mest är jag ledsen att lämna lillebror ..  vi har inprincip aldrig tid att träffas . lr prata. å framför allt inte när jag är i usa .. å han är den som ändras mest under tiden som jag är bora. å han är den jag behöver vvara mest orolig över . hatar att behöva å gå å va orolig över ngn som du är så långt bort ifrån ..


sedan skräckar jag inför flyresan på tisdag.. med alla dessa förseningar å inställda flyg ! Om... jag är i tid ska jag landa 23.15 i san franciscio.... å då är det preeeeeeeeeeecis att jag kanske hinnner med sista flyge tillbaka till marin och ross.. men oddsen ärju sjuuuuuuuukt stora att jag kommer vara försenad pga inställt eller försenat flyg när jag ska byta två gånger på vägen ner ....  å de betyder att jag misssa sista bussen hem... vilket i sin tur betyder att jag inte har ngn skjuts hem. för ingen i värdfamiljen är hemma, å ryan kan ej  . å tjejerna jobbbar ju dagen efter. snällla ajg ber till högre makter att jag hinner med bussen hem !! åh .

aja nu ska ja packa väskan igen, nästn gång hörs vi i usa igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0