chicago

båda gångerna när jag flög nu så mellanlandade jag i chicago.. och båda gångerna lyckades vara på kvällen då det var mörkt.. vilket jag är väldigt glad för för det var så sjuuukt mäktigt..
så jävla grymmt var det, jag är så ledsen attt man ej fick ha på kameran så jag kunde ta kort. men sökte på internet å även om de bilderna inte alls är så coola som de var i verkligenheten kasnke ni får en liten bild av det iaf ..



 
självklart var jag ju ej så nära de höga byggnaderna men de va coolt å se hur de stod där bland allt ljus ..


 
tänk er som detta men jag var närmare så man såg ljusen mkt mkt starkare och man såg ljus i detta nätmönster så långt ögat kunde nå , ne de var riktigt mäktikgt faktikst. Nu vill jag åka till chicago, säga vara en cool stad


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser helt undebart ut....

2011-01-09 @ 17:19:30
Postat av: Anna

Cooolt... :D

2011-02-01 @ 03:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0