back in america

Jaa.. då har man spenderat lite mer än 2 dagar här i usa igen då..
Igår var jag med Ryan inne i San Francisco för han skulle signa upp för modell agenturen. bra jobbat älskling.
Det var mysigt.. Dock hade dom ju rea på victora secret vilket slutade med att jag spenderade lite mer pengar som jag inte har.. men de va inte så farligt..

Idag kommer familjen hem... Det känns blandat.. antar att de ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen, fast ändå inte.. Har saknar dem massa . men blir stressad.. För jag var helt säker på att jag skulle förlänge 6 månader.. Men nu när jag har vari hemma är jag inte alls så säker ..  Just nu känns de som 3-4 månader till är till och med för långt. Har jättehem längtan just nu.. Men samtidigt vet jag att jag inte kommer kunna bosätta mej i Falköping. så om jag har inte har en säker plan som kommer fungera inom de närmsta veckorna kommer jag ej åka hem för kommemr få panik i Falköping. OCh jag kommer inte kunna gå arbetslös en längre stund.. Neee detta blir å fundera på igen.. börja om från början.  eller kanske inte fundera så mkt alls å gå på vad magkänslan säger sista dagen jag vet inte ...

Just nu längtar jag masssa till cancun iaf ! antar det bara är att blicka framåt å tänka på de så går väl dagarna undan ! :) btw.. annna lever du? försökt få tag i dej ett tag nu..

Ne om man ska gå upp snart, äta frukost, köra baby till jobbet, på ngt sätt åka å storhandla åt familjen, (men 5 dollar på kortet blir nog lätt) å sedan göra sej klar för å ta emot dem här hemma igen :)

Pusss alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lever!!!! är dock fett stressad över miljoner saker. Jag ska svara på ditt mail ikväll efter jag har slutat jobba. PUSS OCH KRAM- jag saknar dig!

2011-01-07 @ 22:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0