Shopping


Jag har en lista på saker jag verligen vill köpa innan jag lämnar USA. Hur jag ska få råd med det när jag nu måste spara pengar mina resor är en annan femma , men detta är det iallafall , Pga att det är så mkt billigare här än i Sverige:

- Ljusblå Ralph lauren skjorta
- Vit stickad Ralph lauren tröja
- Vita Converse
- Michael Kors väska
-  ID bareMinerals smink
- Ögonfrans serium
- Mascaror

Och självklart massa underkläder från Victoria secret. vet ej hur jag ska klara mej utan den affären sen-,...

Spara, Spara mer än vad du kmr tjäna? Äh de löser sej, norge väntar ju sen ;) hahah

   

Kommentarer
Postat av: gabbi

spara spara spara !! :)

Losning pa VS problemet; Internetshoppa !!! :D woohoo, med vara grymme loner fran norge sa ska inte det vara natt problem ;)

2011-02-28 @ 16:20:29
URL: http://jerseygirl.devote.se
Postat av: Nina

Hej!



Jag letar familj nu till juni, och San-Fransisco skulle vara ett alternativ. När åker du hem?

[email protected] :)

2011-03-02 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0