marshalls

i söndags efter att jag hade jobbat blev jag så avis på alla andra tjejerna som var iväg på en jättestor outlet .
så jag drog iväg till marshalls. som är typ en affär med billigare märkes saker å lite annan skit .
jag tänkte bara gå där inne lite snabbt å sedan åka iväg till ett annat shoppiongställe.
men jag spenderade över 2 timmar där innne .
och kom ut med lite för mkt saker... Jag som sparar inför allt resande. men iaf..
men mej ut fick jag :

- Ett par michael kors sandaler. 
- 2 par träningsskor (behövligt mina har hål i hälen !) 
- Ett Michel kors bälte
- En bikini (tagga för cancun!)
- En Ralph lauren t-shirt
- och en lång klänning !

Och allt detta fick jag superbilligt... för typ 1400 kr... bara michel kors sandalerna hade ju kostat det i vanliga fall i sverige, å ett par träningsskor som de jag köpte hade ju gått på en 800 st minst. så kände att jag gjorde riktigt bra kap ! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååååååååååh vilka fina skor!!!! :) Älskar dem!

2011-02-01 @ 17:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0