magiskt !

Guuud så mycket som har hänt !
jag har så mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja så då har jag bara skjutit upp det bara.
Mexico resan vaar helt uuuuunderbar ! Finnns inte ord att beskriva.
Men jag ska försöka göra en liten sammafattning för er om vill veta . får se hur mkt jag orkar skriva med.

Min resa började på Torsdagkvällen eftersom jag hade nattflyg igen (som typ alltid när jag flyger).
Jag flög till Atlanta (tydligen värsta omvägen) å landade sedan 2 timmar innan de andra tjejerna i cancun !
Satt och väntade på dem, men efter allt så hittade vi aldrig varandra så jag tog min egna färd mot hotellet och mötte upp dem där istället !

DAG 1:
Så vi kom fram till hotellet runt 3 tiden eller något, Då gick vi upp med alla saker på rummet, checka läget lite å gick och åt snacks , alla var superhungriga ! Sedan skulle vi möta upp ngn snubbe i sportbaren som aldrig kom , eller jo men sent för att prata om lite utflykter. Sedan var jag och sofie jättetrötta för vi hade börjat vår resa tidiare, så vi gick och vilade lite och Anna och gabriella invigde hotellbaren med all-inclusive !
Sedan blev det mat på den italienska restaurangen och sedan blev det dusch och fix för att avsluta med party och drinkar nere i hotellbaren. Inget jättedra, ganska tråkigt folk, spansk musik och en emelie med huvudvärk. Lugn kväll för mej.

     


DAG 2:
Dag 2 såg vädret tyvärr ut likadant som dag ett, vilket vill säga: regn regn reng, blåsigt, vindigt och näst intill storm! Så vi tänkte prommenera ner till downtown och checka shoppingen. Men vi ångrade oss ganska snabbt och tog bussen. Vandrade runt bland 2 jättefina shoppingcentrum. sedan fortsatte vi mera downtown ner till marknaden. Efter ett tag där blev vi trött på alla indragare och skullle ta bussen hem, hunriga som fan var vi också. Av någon anledning hoppar vi på fel buss, och bussresan som skulle tagit ca 20 minuter tog oss ca 2,5 timma. Vi hamnade inte bland alla fina shopppingmall och lyxiga all inclusive hotell, istället hamna vi på fattigsidan där husen var lite stora som en pappkartong och hade tyvärr ungefär samma standard. Vi var säkert framme hos busschaffören 5 gågner och fråga om han verkligen körde till vårat hotell,. men hans engelska va inte deet bästa och det mesta han sa va yes , yes, yes five minutes. so well. Hem kom vi iallafall tillslut . Då blev det middag och sedan dusch igen för att göra sej iordning för fest. Vi sitter i hotellbaren och deppar över att vädret suger, att det inte är något drag på hotellet och allt i allmänhet. När anna fastnar med blicken och säger: Kolla tjejer, killlar ! hahah . och jaaa... in på hotellet kom den enda människan efter den adnra, alla i vår ålder. och 13 stycken var dem ! efter ett tag kommer dem ner till baren och jag hamnar då närmast högen med det nya folket. jag bli då tillsagt av de andra tjejerna att smyglyssna på dem och lyssna vartifrån de är ifrån.. Och jag utbrister: Dem är ifrån tyskland ! Eller nej , vänta en pratar svenska !... tror jag! Det visade sej att dem var ifrån NORGE, men bodde för tillfället i USA. Så då blev det betydligt mer drag på hotellet, och den kvällen avslutades nog med en lite utgång ! som slutade med efterfeset i ett utav rummen !

      


DAG 3:

Äntligen började det att klarna upp lite, Nu var vädret soligt/molnigt, men det blåste fortfarande stooorm! så jag som är lite klenare än alla andra frös ju ihjäl på stranden och låg under en handduk med hoodtröja på mej. Vilket ledde till att jag inte alls blev brun som ni förstår ! . men de andra pressa på rätt bra och va lite småröda i slutet av dagen. Denna kväll blev deet utgång igen. En större sådan än dagen innan. Och den kvällen bar det iväg till Sweet. Bra kväll, fulla människor och jag har nog aaaaldrig haft så många drinkar spillda/kastade på mej som den kvällen. Min vita skjorta var INTE vit i slutet av kvällen. Men rolig kväll! enda minuset att gabriellas väska blev stulen, med gabriellas pengar, annars pengar, gabbis nya kamera och annas körkort ! :( buhu

    


DAG 4:
Nu började vädret äntligen klarna upp sej och vinden började avta så detta var nog första dagen vi tillbringade hela dagen på stranden! Det blev strandprommenad, solande, badande, drickande och bara allmänt mys! Efter vår dagligt middag-duscning-göra oss iordning rutin blev det drickande i baren (of course) och sedan drog vi iväg till Coco Bongo -  så jääävla grymm klubb ! En klubb som är som nattklubb/disco men de har också en massa olika shower så som micheal jackson, madonna , james bond ect... jag blev självklart uppdragen på 2 olika shower. Först blev vi uppdragna att dansa på bardisken hela tiden, efter det kommer en tjej som jobbar där och börjar dra iväg med mej i armen. Då ska hon ha mej att spela "the hot chick" som anna så fint kalla det i en pjäs, sagt och gjort , fanns inte så mycket att säga emot - så där står jag när en clown dvärg försöker flirta upp mej och börjar klä av sej och allting haha trodde jag skulle dö.. Lite senare under kvällen blir jag och anna ivägdragna igen. Denna gången skulle vi vara bakgrundsdansare till showen Guns and roses... vi trodde det var det enda vi skulle göra. men NEJ; efter det blir vi utdragna i den lilla cirkeln längst ut längst upp på scenen. Där skulle vi tydligen stå och dansa. Vi försöker dra flera gånger svettiga, trötta och törstiga. Men blir hela tiden uttragna igen och får höra "bara liiite till" vi var säkert borta i 45 minuter. Stod på det mest centrum stället du kan stå på på hela klubben- PLUS de filma oss på stor tv screen. När vi kommer tillbaka till de andra får vi höra "vart fan har ni varit hela tiden?" haha trodde jag dog av skratt.

         


DAG 5:
Vädret blev bara bättre å bättre för varje dag ! Så nu blev det stranden för hela slanten ! så ja stranden - middag - duscha - party outfit på - sedan bestämdes deet att vi skulle ha toga party på hotellet ! Hahaha. en 35 pers vandrade runt i hotellets lakan ! Toppen , och personalen gillade faktiskt ideén. När hotellbaren sluta servera drinkar tog vi partyt vidare ner till stranden där allting forsatte. :)

     


DAG 6:
Sol - bad - melon - annans - nuggets - dircka - olja - dusch - fest på hotellet ! 

       


DAG 7:
Våran sista heldag ! Lite deppigt men vi körde all- in med allting istället ! Sol å  bad, varamste dagen tror jag nog. Sedan blev det förkrök i baren som allt, å sedan drrog vi vidare till Daddy-O...  En skit bra klubb om jag så får säga det, en scen, inte lika stor som på Coco bongo, och en stor snurrande sak som fungerade som dansgolv. Och vi hade bordd på sektionen högre upp. bra musik och bra stämmning och vi träffade på lite svenskar. fan va lätt man ser att folk är ifrån sverige ! haha . Dagen vi var där hade vem även bikinitävling. Och senare mot kvällen kom det ngn som jobbade där och övertalade mej att vara med. som tur var övertalade jag sofie också för vågade inte göra deet själv. Vi kommer in backstage där alla är, det första vi ser är massa tjejer i stringbikini och sillikonbröst ! jag vänder på klacken och han som hade följt oss dit lugnar oss med attt deet är tjejerna som jobbar där och att det bara är dem som har string. men jaaa. kändes ju inte allt förroligt att tävla emot dem. men sagt och gjort och ut på scen kom jag, jag trodde vi allihop skulle stå där bara och posa på scenen samtidigt. men nej, vi ska ut dit , EN OCH EN , OCH DANSA !!! han sa , det går fort det är bara 30 sekunder. men jooo det han glömde säga var att vi skulle göra det tre gånger också ! hahahah jag doooooooooog, eller iallafall dagen efter då jag vakna upp nykter ! haha . men aja , jag kom iaf på tredje plats och blev 125 dollar rikare så det var det väl värt ! hahahha .

            


DAG 8:
Sista dagen och allting var jättetråkigt !! hittar sofie i receptionen och försöker boka om deras flyg. Vi ville verkligen inte inte inte inte lämna ! Men det sägs väl att man ska lämna när allting är på topp? Och det gjorde vi verkligen! Vilken sjuuuuk jävla vecka vi hade ! Underbart folk man träffat  ! det var kärlek vid första ögonkastet bland allihop ! (förutom en!) . Vi hade bästa veckan vi ngnsin haft och det var värt allt krångel vi hade i början! Många tårar på flyget hem!

Saknar er redan sjuuuuuuuuuuuk mycket tjejer ! Vi ses snart igen <3 Anna gabbi sofie, tack för en sjuk resa!
Norge & Canada , Tack för ni gjorde den så mycket bättre !


(om ni vill kolla på bilderna klicka på dem så blir dem större)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, oj, oj Vilken resa det låter som ni har haft det alldeles undebart <3 <3<3<3

2011-03-02 @ 07:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0