lördag

jag hade väl ingen toppendag igår, men en desto bättre dag idag.
vaknade som sagt upp vid 12.. drog oss i sängen ett bra tag.
kom ut ifrån ryans runt 2 tider, å möts av en slående värme !
det har idag varit en ca 30 grader ute ! belv super chockad !
huuuur gött som hellst ! så vi åkte till mill valley å åt frozen yogurt. muums :) (typ glass mamma)
sedan vandra vi runt där lite innan de va dags å dra sej för jag började jobba kl 4 helgen... (blir inte mkt av helgerna, men behöver exra cash nu..)

Kom hem, möttes av lillkillen om va superglad å se mej å sprang upp i min famn å ville efter det inte bli nersläppt.. han har varit extra mysig idag  å vill ha kramar å bli buren.. de gillar vi ! det har helller inte varit ngra problem med tjejen, hon har varit på toppenhumör å trevlig !
jag tog dem även till cheesecake för middag eftersom ryan jobbade å jag visste de skulle tycka de var kul.. plus att jag behövde lite riktigt mat :)

Vi sjung å spela musik i bilen å allt var topp, fick även vänta ganska länge på bord på restaurangen men inget gnäll alls.... när vi kom hem spela vi lite tvspel sedan la jag dem. och BÅDA barnen somna inom 15 minutr ! va i chock.. brukar ta 1,5 h för tjejen att somna ! Så nu sitter jag här, föräldrarna lär ju inte va hemma än på 2 timmar iaf, så blir väl sova soffan lite :)

gonatt


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Å blir man lite lätt avundsjuk på värmen hos dig!

Dina små godingar verkar så mysiga men du är ju så mysig mot dem oxå.

Ha det så bra <3

kram

2011-02-06 @ 15:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0