hårborste och toalett problem

jaaaaaa.... mina hårborstar alltså, av någon anledning verkar världen ej tycka att jag ska borsta håret.

Hårborste nr. 1
Det började med att jag hade min liilla "ta-med-över-allt-borste" i min väska på flyget till Cancun, när jag landade i Cancun landade jag utan borsten och hade då tappat den på vägen någonstans, aja en borste mindre , ingen panik två kvar !

Hårborste nr. 2
När jag sedan packade för att lämna cancun var jag väääldigt streessad, så jag bara slängde ner allting i resväskan lite hulleroch buller, (hade övervikt på hemvägen men ej på ditvägen även om jag ej shoppat ngt och istället lämnade kvar massa schampoo , hårspray mm. Ja så dålig packning som fan var det iaf !) När jag sedan öppnar resväskan så ligger min andra hårborsta i två delar ! den hade alltså gått av i resväskan pga min dåliga packning ! :( Min nya hårborsta som jag inte alls köpte för längesen .

Hårborste nr. 3
aja, hade ju iallafall min favorit hårborste kvar som är viktigast ! klarade mej egentligen fint med den. Men så kom min värddotter å fråga om hon fick låna den en kväll när familjen skulle på fest för hennes va sönder å de hittade ej renees, och ja snäll au pair som jag är sa jag ja ! Och sedan efter det har den varit som bortblåst ! städerskan har varit här å städat och vändt upp och ner på hela huset, ingen hårborste. Så ja förra veckan hade jag 3 , nu har jag en halv :) haha .


Och på tal om problem, Jag kan ju bara säga att det är tur jag bott med denna familjen i 11 månader, för när jag var i mexicco hade dem vattenläcka på min toalett, för det är hål i taket och det hade regnat som fan, å ingen hade märkt ngt eftersom det mest bara är jag som använder den toaletten så vattnet hade dragit sej in i väggar tag och allting, även min dörr, så den har svällt och blivit sne. så nu kan jag ej stänga min dörr till min toalett , så där sitter jag på toa, duschar å gör allt som måste göras, utan att kunna stänga dörren. haha lovely ! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha ha du allså jag har två nya borstar till dig när du kommer hem som jag har köpt av en jobbarkompis dotters skola hp hairbrush.uf. pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

2011-02-26 @ 14:18:47
Postat av: Jasmi

Hahahahaha xD

2011-02-26 @ 17:38:33
URL: http://neitikaroliina.blogg.se/
Postat av: emelie

hahah tack mamma ! men tvungen att ha en här fick köpa en idag ! :)

2011-02-27 @ 06:17:17
URL: http://emeliemalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0