dålig uppdatering

jag är helt värdelös på att blogga jag vet.
men de känns som de finnns då mkt annat bättre å roligare saker att göra.
är tex första natten på länge jag sover hemma nu, å ryans internet funkar typ aldirg.
förra veckan var jag superduktig. jag var iväg och tränat hhela FEM gånger på EN vecka ! Känn på den ni!
Jobbade även lördag kväll , jag å ethan hade världens mysigaste kväll ihop, det var bara jag å han !
Sedan jobbade jag även hela söndagen, fast åt kusinfamiljen.
det är skönt när jag får jobba lite extra nu , för behöver verkligen pengarna .
har massa massa resplaner ii vår. känns skit kul! Börjar med cancun om si sådär 1,5 vecka ! GAah :D

aja förlåt iaf för dålig uppdatering ska försöka skärpa mej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättekul när du skriver i din blogg :) Spännande med alla resplaner. Mysigt att ha lite egen tid med lillkillen. Kul att du har tränat så bra. Har bara varit på ett pass efter vi kom hem från Sälen så nu får jag skärpa mig ...Krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2011-02-02 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0