Coming home !

Okeej gott folk.

Till alla som inte vet redan (jag vet att massa folk försökt skriva till med det sista för att försöka få reda på vad som händer, men jag har knappt själv vetat vad som händer så varit skit stressad över att lösa saker och ting !)

Jag kommer alltså inte förlänga som jag hade bestämmt mej för ! jag har avbrutit min förlängnign ansökan, (även om den redan hade gått igenom) Och kommmer åka hem när mitt första år är slut!
När jag landar  på svensk mark vet jag ännu inte. Och hur länge jag stannar på svensk mark vet jag ej heller. men förhoppningsvis inte för länge. För planen är att flytta till Norge fortast , snarast med min underbara tjejer Anna och gabriella ! Åh så jag längtar! Å då kommer jag äntligen bo nära bästaste sandra också! Loooooove på det !

Det känns skiiiiiiiiit tugnt att lämna familjen, ryan , kompisarna och allting men det känns som detta är rätt,. Att lämna min lillkille komma krossa både mitt och hans hjärta. Vi har ej talat om dett för honom ännu för han kommer bli så ledsen. Men han kommer få det bra med den nästa au pairen. Vem det nu blir.. har dåligt samvete och försöker göra mitt bästa för att hitta en ny bra au pair till min familj. så om ni vet någon hör av er !

PUSSs

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det svänger fort....du fattar säkert rätt beslut och hoppas det löser sig med allt.

Kram

2011-02-25 @ 09:17:57
Postat av: Evelina

Hej! Jag är just nu i matchningsprocessen och väntar på den perfekta familjen. Du verkar ha det helt underbart i din familj. Vad skulle du ge för tips för att få en så bra familj?



Tack för en bra blogg!

2011-03-01 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0