woopwoop

Sista lördagen innan jul nu då!
Dagen igår var rätt bra , började med att gå upp tidigt för en gång skull, bara en sån sak får en ju å känna sej jävligt bra, så får börja med det oftare ! Sedan bar det in till stan för fika å kos på stan with the giiiirls :D Man glömmer av hur bra man mår i deras sällskap ibland ! Efter det var det fick jag springa till jobbet å dra igång restaurangen .. Jag tror dock alla Oslo bor har shoppat upp sina pengar på julklappar för det var väldigt stilla på jobbet å vi typ slogs om arbetet och stod å umgicks istället. VÄldigt trevligt det också även om jag gillar att  jobba när jag väl är på jobbet :P Men men , blev en kort fredag för mej på jobb å jag fick sluta redan kl 8..

Missa tbanan PREEECIS när jag skulle åka hem, så åkte till natiional å tänkte ta bussen där ifrån, men då missar jag bussen preeeeeeecis också, den åker ifrån mej. Så dela med mej av alla svordommar jag kan till männniskorna som stod i närheten å gick tillbaka å tog tbanan hem. Halkade säker  500 gånger på vägen hem från tbana till lägenheten men inga skador iallafall :)

Hemma blev det matlagning, duschning, städning å sedan filmmys. Dem som bor över oss hade fest inatt å deeeras gäster verka aldrig vilja gå hem.. Å dem var allt annat än tysta. å Dem hade ju självklaart valt att sitta i det rummet där vi hör allting ifrån ! Så va ingen lugn natt här inte, så somna inte förrän vid 5 då folk började¨gå hem..

idag är anna borta hela dagen å jag har mellan vakt på jobb så börjar inte förrän kl  17. Det och ihop med att jag somna sent gjorde att jag tog en sjukt lång sovmorgon. Igen , tyvärr. Men spela roll när vädret ändå är såhär å man är ensam.. Nu har jag iallafall ätit å ska ta på mej för å åka in å möta mia i stan för en kaffe innan vi börjar jobba !




Washington DC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0