Awesome Monday baby !

Idag stod jag upp tidigt å jag har vart på bra humör från start faktikst ! Men kan man va annat när man vaknar till klarblå himel å sol plus snö på marken? Solen ger en lyckorusningar alltså!

Vid 11 tiden mötte jag upp tjejerna ifrån jobbet för en lunch på Olivia, valde spagetti och köttfärssås eftersom det typ är min favvorätt. Frågade snällt efter ketchup när jag hade fått  in maten (alla som känner mej vet min besatthet till ketchup!), han kollar på mej å säga nej de har vi inte å går. Jag trodde han bara drev med oss och börja skratta lite å frågade istället nästa servitör efter ketchup. Men fick samma svar ifrån honom,! Hur fan kan man servera pasta utan ketchup?! Redan då var ju hela min mat upplevelse förstörd. Försökte äta de utan ketchup men kan tyvärr säga att maten i sej inte smaka speciellt bra, mkt underlig smak så blev att jag lämna typ allting, ! :/ Vi hade iaf "julavslutning" eftersom alla tjejerna på jobb drar hem där dem hör hemma nu över julen å vissa ser jag inte förrän nästa år igen! Var super mysigt!

Efter lunchen drog jag å Elin till Oslo city å shoppade lite. Jag kom hem  utan  ngnting alls. bra jobbat Emelie, spara spara! Är nästan klar med alla julklappar också (om dem nu kommit hem till brevlådan i swe) så känns skönt !

Sedan for jag hem å hamna i sängen ett tag med en jävla huvudvärk frös som en gosse gjorde jag också. Efter att jag slumrat i sängen ett tag å elin hade ringt å väckt mej si sådär 3 gånger for jag upp, böt om å drog sedan iväg på äventyr med Elin igen som vara hela kvällen och avslutades med en god norsk kebab faktiskt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0