Sakande <3

Det fiinns en människa i mitt liv som kan få mej å le bara jag kollar på honom. Hur ledsen/sur/arg/trött whatever jag än är, så börjar jag le så fort jag ser eller börja tänka på denna människa!

Å det är denna personen ! ..

 

Mitt kära värdbarn i USA. På tisdag äär det exakt 8 månader sedan jag flyttade där ifrån. Och idag är en sådan dag så jag ångrar sjukt mkt att jag flyttade därifrån och inte förlängde ! Hade jag kunnat hade jag adopterat denna pojk! Han sa till mej när jag var där , Emelie Im gonna break your heart. Och ja, damn så rätt han hade, He broke my heart ! går inte en dag utan att jag tänker på min kära värdfamilj! Denna kille å jag hade sjukt starka band till varann å sist jag var nere å hälsa på i en vecka sa han "Snälla istället för att stanna en vecka kan du stanna föralltid". I wish. Reaktionen och överfallet jag fick av honom när jag kom upp på morgonen för å säga hej till dem för första gången sedan jag lämnade dem är oförglömligt!  Hade jag vart 6 år, hade jag iallafall vart rå kär i honom ! Är det bara jag som ser hur snygg denna pojk kommer bli när han blir stor  ! Är det bara jag som förstår hur många hjärtan han kommer krossa ! Han har ju redan börjat liksom!  haha  .



Mina finaste värdbarn ! jag saknar er varje dag ! Love you  <3


Kommentarer
Postat av: yvonne

Hej Emelie :)

Förstår om du saknar din ungar å håller verkligen med dig han är så söööt och naturligtvis tjejen med.

Ha det gott Emelie <3

Kram

Yvonne

2011-12-03 @ 21:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0