On my mind

Jag har funnit en ny låt jag lyssnat på om å om hela dagen..
Egentligen är det väl inte såååååååååååååååååååååååå bra , visste den är bra men inget Wow.
jag tror jag fastnat för den för  när jag kollar på videon känner jag alla känslor dem känner typ... Man får känslan av å vara nykär när man kollar på videon... Och det kan väl inte finnas något bättre än det ? Man svävar runt på rosa moln och livet lever när man är nykär och det är den känslan videon bjuder på ! Och eftersom jag inte känt den känslan själv på väldigt länge kan man ju inte låta bli och kolla och känna deras kärlek iallafall.. :) Dem är sjukt söta tillsammans ! å den får mej å längta till sommaren !

Ooh den dagen jag blir kär igen, kommer nog alla i min närhet märka att jag är kär.. Haha jag kommer verkligen sväva på rosa moln då.. Men när den dagen kommer vet man inte.. Jag har lärt mej att inte hata singellivet nu som jag gjorde förut, så det kan nog kanske dröja.. har iallafall bestämt mej jävligt hårt för att inte slösa tid på fel killar . Man vet när det är rätt så är det bara, man ska inte behöva fundera över det liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0