Mjöööölk

Idag har jag vart ledig... Var iväg på ett möte å sedan tog en kaffe på stan med en kompis, det var kooos :) Oslo är otroligt mysigt nu vid juletid ! Måste ut på stan oftare !

Skulle  iallafall inom butiken när jag skulle hem för behövde mjölk för den andra hade blivit gammal å var godis sugen.. så gick där å plocka bland varorna, bestämmde mej för å skita i godiset eftersom det gått ganska bra nu å börjar jag äta igen kommer mitt sockerberoende tillbaka ännu värre. Så kommer jag hem, å inser att jag fått med mej en jävla massa skit, men ingen mjölk! deet som var själva anledning till varför jag gick till butiken! Så det blir ingen morgon gröt för mej imorgon inte ! ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0