Julklappar

Jag var så nöjd med mej själv.. jag hade alla julklappar kart för mej i huvudet tidigt.. Säkert redan för en månad sedan visste jag vad jag skulle köpa till mor å far... Jag var nöjd, riktigt nöjd över vad jag kommit på ! Men sen är det ju mej vi pratar om, så jag fick ju aldrig tummen ur å köpa dessa saker till dem... Det var  ju nbara å klicka lite på nätet så de skulle ju bli enkelt.. Jag kaaaanske skulle hitta ngt bättre liksom, så jag avakta.... Alldeles förlänge.. Så nu är både mammas å pappas julklappar slutsålda.. Herregud, för mej är de ju skitviktigt å ge bra julklappar så världen rasa ju å julen blev plötsligt en hat högtid.. Men efter att gråtit 2 tårar samla jag  mej å kom på att jag hade en backup plan faktikst.. så jul kanske kan bli okej, trotts att vi tydligen ska ändra på traditionerna.. Är en person som inte gillar förändringar, speciellt inte på jul. Men jag biter ihop, ska tydligen vara 22 år nu och inte 3 så får väl försöka bete mej som vuxen också då. även om det är svårt !! Så nu ska jag sitta uppe hela natten å klicka hem julklappar till varende kotte jag känner !

God jul på er mina vänner ! :)



jag å kuss julen 2009 , kommer känna sjukt konstigt å tråkigt att hon ej är där på jul med oss som alltid, men hoppas du har det grymt i australien babe !! <3


Kommentarer
Postat av: Olivia

Älskade, kommer bli sjukt konstigt för mig också! Saknar er redan, saknar dig!! Hoppas ni får en riktigt fin jul där borta, love u <3

2011-12-16 @ 02:46:44
URL: http://oliviamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0