Juldagen

Yes då var julafton över för detta året och nu är det bara ett år kvar till nästa jul...
Vill tacka mamma, pappa, lillebror, kusin, faster med man, morbröder med familje å alla andra som gjorde julen lika bra som alltid !! Tack för alla fina paket jag fått , all mat , all kärlek å all glädje !! Jag kommer nog alltid vara som en 5 åring på julafton så är det bara ! Jag blev iallafall jättenöjd med allting och mamma å pappa blev nöjda med sina julklappar å även lillebror verka nöjd så jag lyckades nog i år känns de som :)

Idag står juldagen på spel å jag har vart hos morfar för mer julmat å nu ska de börjas duschat å försöka göra ngt åt mitt ovårdande yttre som vart föööörjävligt iår ! fyfan har nog aldrig vart såhär ful på jul. Ögonen brynen va uvtäxa som en skog, jag var blekare som aldrig förr pga ingen solning, hann iofs sprigna å klippa mej i fredags, har fulaste utväxten i håret, inga julkläder köpa mm..
Men vet blev ju en bra jul ändå. hoppas det är mörkt dit vi ska ikväll så ingen ser mitt ovårdande yttre ;P haha..

Min mage säger iallafall stopp till alllting som har med julmat å göra just nu.. Å allting annat också för den delen. får inte ner någonting. Så min fråga är ju hur driiita jag kommer bli ikväll. haha . Den som lever få se. Är jag inte i säng vid 6 kan ni börja leta efter mej ! nejdå, ska bli lagom som alltid :D

Tror även det är någon förbannelse i mitt å annas sovrum. För varje gång jag sover i våran säng där så kan jag inte sova ! Spelar igen roll om jag går å lägger mej 21, 24, 03 eller vad klockan är., jag kan verkligen inte somna ! Men sover jag någon annanstans , tex hemma i fkp så sover jag som en liten prinsesssa ! Konstigt det där ! Nej just de, duschen var de som vänta ja !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv för de fina julklapparna vi fick du är helt otrolig på att komma på bra saker till oss. <3 Kul att ha dig hemma ett tag och roligt att du uppskattar Julen och traditioner även om de blev lite ändrade i år så blev det ju bra <3

2011-12-26 @ 09:34:42
Postat av: Yvonne

Instämmer verkligen en jättetrevlig jul :) fast lite tomt utan Olivia :) men det kommer ju snart en jul till :)) Å Emelie alla skall vara barn på julafton så nästa år är du väl 6 år... hihihi

Kram å ha det bra i Oslo :)

Ynonne

2011-12-26 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0