Ikea

Börja dagen med å sova jävligt länge. När jag väl hade tagit tag i mitt liv drog jag till Ikea med Elin! Fick äntligen köpt min adventsljusstake, bättre sent än aldrig antar jag. Nu måste jag bara brinner ner ljus ett å två tillräckligt mkt så det ser trovärdigt ut :) imorgon får jag även mossa ifrån söta Elin :)

Köpte även en presentkalender. Så nu kmr anna få ngt roligt varje dag till jul. Tror inte hon uppskattar de lika mkt som jag men skit samma!

Nu hat snön kommit med så nu är alla julkänslorna på plats typ. :)

Tomtekalendern jag köpte, dock är inte alla luckor fyllda ännu :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha haha kan inte sluta le :) Du är ju för go men nu blir det jul mys i Oslo med <3 <3 Saknar dig och det kommer kännas konstigt i morgon när du inte är hemma och firar din födelsedag :( Men,men så är det och vi får fira dig när du kommer hem :) Älskar dig ...

2011-12-09 @ 09:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0